seg

Jag har nyss varit oss" läkan " och det fick jätte bra fick ge massa blod bara uss det gillar jag inte jag hatar det!!! Men allt för att veta att det ska gå bra i famtiden, På måndag fyller pierre 18 då för min prins körkort Grattis till söta lilla pierre ;)  Just nu gör jag inte ett piss sitter typ mer eller mindre och väntar på bättre tider. Hatar när man har tråkiga dagar men pierre är med nilla crille  och mamma.  och hatar att vara själv med.. Men har ju mina 3 små hundar här i alla fall det är ju sjönt :) Snart för man pengar med då ska man kolla om man kan hitta någon fint men det är nog ingen idè efter som men blir ju bara fetaste och fetare.  MY LIk...  Man ska inte hålla på att fanta och så man lever ju bara en gång så varför panta bort hella livet :P haha. Men ska vara fet och go som jag ;) haha. och man ska inte skämmas över det heller för åker man till danmark så är alla feta det är baar svenskar som tror att man mästa vara smallllll :)...... Våga vissa et feta! ;D haha







Så small var jag få 3 år sen och då var jag i sydafrika och jag var smallare en dom där nere det är lite illa tycker jag.  Nu är jag en normal och nu mår jag som bäst med.. Så bryr er inte om hur in ser ut. utan bryr er om hur in mår
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0