god morgon bloggen!

 

Idag ska jag nog ut ska kolla med dom andra vad dom säger. Är en party Prinssesa :P Snart är det sommnar då fyller man 18 vad ska man göra då? Hmm tror jag ska över till danmark eller till stockholm lite synd med stockholm är att det är 20 typ :/  Men skulle vilja åka ditt och kolla läget, aldrig varit i stokholm :p .. En annan sak jag skulle vilja göra när jag fyller 18 är att åka till London det skulle med vara kul :P 


har typ inte sovit i natt. Jobbigt! Somna runt 4 och vakna vig 12 skulle till skolan idag men palla inte det slutar juu ändå vid 2 idag.  På Måndag ska jag jobba på golf krogen. Skit kul jobb träffar nya mäniskor varje dag.

Men nu ska jag ut och gå men vi hörs senare bloggen :)

Puss hej

 

.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0