Så här är det och kommer alltid att vara



haft en helt mysig kväll idag :)  varit så onyttig som alltid ^^  Om någon undrar så är jag brun i huvet just nu :P Kan bli jobbigt när man lägger in gammla bilder men sitter jag vid någon annan data så finns det inte mycket jag kan göra :P Haha






Det jag mest vill komma ut med denna bloggen är nog att dom som har svårt att låsa kan med skriva blogg. Jag har jätte svårt själv för att skirva blandar alltid ihop allt.  Man är inte dum i huvet för det.. Alla är lika mycket värd i mina ögon och tycker någon att det är jobbigt att inte fatta vad jag skirva skit i och gå in på min BLOGG då..  Jag vill blogga för jag tycker det är KUL!  haft svårt med skrivningen sen jag fick i ettan. men det jobbiga är att jag ÄLSKAR att skriva när jag skirver så kan jag inte sluta skirva.  Men jag tycker huved saken är att jag fattar själv efter som det är min blogg och ingen annans :)


Men hoppas in gillar mig blogg endå :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra sagt Lina. jag håller med dig, har också svårt ibland för och skriva och blandar ihop bokstäver och så. så jag vet hur det känns. Jag har dyxlexi så jag vet ju varför det är så också.. men varför ska man bry sig om vad andra skriver fel m.m huvudsaken är att man försöker och gör sitt bästa. :) tycker det var bra skrivet av dig :) kram på dig

2010-12-15 @ 12:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0